To nie to, ze ME Super. W ogole, ze Pentax. Natomiast co do Zenita, to jak napisalem pod innym zdjeciem, my mielismy Zenity, a zachod wszystko inne, cala swiatowa produkcje. Mimo to, jednak my robilismy wiecej zdjec i to znacznie lepszych. Mam troche starych "Foto" i "Fotografii", mam tez sporo "Foto" z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii (to zupelnie inny magazyn). Rowniez z lat 60, 70 i 80. Roznice widac golym okiem. Oczywiscie w ich magazynach jest mnostwo reklam, lepszy papier i lepsza jakosc druku, ale same zdjecia... cieniutko. Slawy takie jak Doisneau, Bresson, Adams, Weston i jeszcze paru innych, sa swietni, to jasne, ale cala reszta, czyli glownie fotoamatorzy juz nie bardzo.
@Glebsky: Nie - mieliśmy jeszcze Practice. I to począwszy od BIV wypuszczonej chyba pod koniec lat 50-tych. I to Practica z doskonałą pięćdziesiątką 2,8 z Jeny, była szczytem marzeń amatorów owych czasów. Pętaki, Canony czy Nikony były zwyczajnie poza zasięgiem. Był jeszcze średnioobrazkowy Pentacon Six, były Kijewy, Zorki, Fiedy. Było w czym wybierać i wcale nie trzeba było ograniczać się do Zenita.
To nie to, ze ME Super. W ogole, ze Pentax. Natomiast co do Zenita, to jak napisalem pod innym zdjeciem, my mielismy Zenity, a zachod wszystko inne, cala swiatowa produkcje. Mimo to, jednak my robilismy wiecej zdjec i to znacznie lepszych. Mam troche starych "Foto" i "Fotografii", mam tez sporo "Foto" z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii (to zupelnie inny magazyn). Rowniez z lat 60, 70 i 80. Roznice widac golym okiem. Oczywiscie w ich magazynach jest mnostwo reklam, lepszy papier i lepsza jakosc druku, ale same zdjecia... cieniutko. Slawy takie jak Doisneau, Bresson, Adams, Weston i jeszcze paru innych, sa swietni, to jasne, ale cala reszta, czyli glownie fotoamatorzy juz nie bardzo.
To nie to, ze ME Super. W ogole, ze Pentax. Natomiast co do Zenita, to jak napisalem pod innym zdjeciem, my mielismy Zenity, a zachod wszystko inne, cala swiatowa produkcje. Mimo to, jednak my robilismy wiecej zdjec i to znacznie lepszych. Mam troche starych "Foto" i "Fotografii", mam tez sporo "Foto" z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii (to zupelnie inny magazyn). Rowniez z lat 60, 70 i 80. Roznice widac golym okiem. Oczywiscie w ich magazynach jest mnostwo reklam, lepszy papier i lepsza jakosc druku, ale same zdjecia... cieniutko. Slawy takie jak Doisneau, Bresson, Adams, Weston i jeszcze paru innych, sa swietni, to jasne, ale cala reszta, czyli glownie fotoamatorzy juz nie bardzo.
Odpowiedz@Glebsky: Nie - mieliśmy jeszcze Practice. I to począwszy od BIV wypuszczonej chyba pod koniec lat 50-tych. I to Practica z doskonałą pięćdziesiątką 2,8 z Jeny, była szczytem marzeń amatorów owych czasów. Pętaki, Canony czy Nikony były zwyczajnie poza zasięgiem. Był jeszcze średnioobrazkowy Pentacon Six, były Kijewy, Zorki, Fiedy. Było w czym wybierać i wcale nie trzeba było ograniczać się do Zenita.
OdpowiedzTo nie to, ze ME Super. W ogole, ze Pentax. Natomiast co do Zenita, to jak napisalem pod innym zdjeciem, my mielismy Zenity, a zachod wszystko inne, cala swiatowa produkcje. Mimo to, jednak my robilismy wiecej zdjec i to znacznie lepszych. Mam troche starych "Foto" i "Fotografii", mam tez sporo "Foto" z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii (to zupelnie inny magazyn). Rowniez z lat 60, 70 i 80. Roznice widac golym okiem. Oczywiscie w ich magazynach jest mnostwo reklam, lepszy papier i lepsza jakosc druku, ale same zdjecia... cieniutko. Slawy takie jak Doisneau, Bresson, Adams, Weston i jeszcze paru innych, sa swietni, to jasne, ale cala reszta, czyli glownie fotoamatorzy juz nie bardzo.
Odpowiedz