Model skonstruowano w oparciu o Polskiego Fiata 125p, jednak do jego produkcji wykorzystano wiele podzespołów Fiata 128 (między innymi silnik, tylne zawieszenie i elementy wykończenia). Kierownica pochodziła z Fiata X1/9, klamki z Fiata 132, a akumulator, przednie zawieszenie, hamulce i koła z Polskiego Fiata 125p.
Nadwozie, zaprojektowane przez Zbigniewa Wattsona, miało modny ówcześnie kształt klina. Zostało ono wzmocnione dwiema belkami. Deska rozdzielcza, wykonana z tworzywa sztucznego, była bogato wyposażona. Z przodu znajdowały się dwa fotele kubełkowe, a z tyłu niewielka kanapa. Do wad samochodu należały nadsterowność, mały bagażnik oraz słabe osiągi – silnik, umieszczony poprzecznie z tyłu, dysponował mocą 55 KM, przez co zapewniał maksymalną prędkość 140 km/h. Z tego powodu samochód nigdy nie wszedł do seryjnej produkcji.
ciekawy jestem jak rozwiązaliby kwestię otwierania okien...
Odpowiedz